Accepterad oge | Ansökan till Servervakt | [Borenstam,CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad heter du på discord? Oge#2357

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är oftast aktiv mellan 15 - 22 på en vardag och på helger 16 - 00, men jag är nog borta någon timma för att ta en pause eller äta. men jag är inne några timmar om dagen och rpar kriminell.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 3 sep så jag har varit medlem i 5 veckor idag och har spelat aktivt sedan dess

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/jacob/Pictures/Saved%20Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-10-18%20215129.png de banns jag har är sedan jag var en oseriöst rpare men har inte fått någon ban sedan jag började rpa seriöst

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs, att hjälpa till med småsaker och hålla servern i ett så bra tillstånd som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill kunna hjälpa till i Communityt för att hjälpa till på servern och underlätta för staffs då det är väldigt jobbigt för staffs att hålla reda på allt så vilja jag hjälpa dom att styra servern åt rätt håll, då jag kan hjälpa till med att få bort lallare eller om det är bilar som är buggade på piren så kan jag dv t.ex

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är t.ex om du revive-ar dig själv eller din kompis för att ni inte orkar ta honom till sjukhuset vilket är helt oacceptabelt alltså att man använder dina perms mot reglerna eller för din egna vinst

Tack för din ansökan.
Du har gått vidare i processen. Du måste fullfölja den muntliga intervjun inom 48 timmar.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka