Accepterad ogaboga | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogaboga

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor Lindgren

Vad är ditt discord namn? ogaboga#8505

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är 21 år gammal och han heter Wictor Lindgren han gillar att köra bil och motorcyckel och han är snäll och omtänksam och han gillar att hänga med sina vänner och när han var liten så dog hans pappa och det gjorde så Wictor blev förkrossad och ledsen men nu mår han bra och så. Wictor blir rätt så arg på folk som ska vara jobbiga och vara dryga men då så går han bara där ifrån.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli WL för att jag kan RPa bra och att jag inte kommer lalla eller förstöra rpandet och om man får WL så kommer jag kunna få jobb och då blir det roligare för alla att rpa då.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kommer bidra till att det kommer bli bra rp nivå och så jag kan få jobb nåns stans så andra kan få det dom vill ha typ om dom vill ha en bil så kan jag jobba där och sälja bilar där och då blir rpandet mycke roligare om dom som jobbar är mer aktiva och jag själv tycker att jag kan rpa bra så skulle vara kul att få va WL och jag kan alla regler

Hur hittade du Unive? Av min vän för typ 7 månader sen eller mer och sen dess har jag kört här och det är jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RPandet är att ha så kul som möjligt och att kunna så jobba och kunna hjälpa andra folk som behöver hjälp med saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top