Accepterad Og1s. | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Ogis

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rony Escobar som har ett stort intresse av bilar men att få reparera bilar har alltid varit min dröm. Under min uppväxt var jag utsatt för mycket mobbing för att min mamma hade varit i fängelse för den nästa delen av mitt liv. Detta gjorde att när jag blev äldre så hamnade jag ofta utanför, men detta bryde inte jag mig om för att varje dag efter skolan så gick jag förbi min pappa som var mekaniker han lärde mig allt han kunde och visade och förklarade allt han gjorde om jag hade tur fick jag ibland sätta dit nån bit på plats.
En dag när jag skulle gå förbi min pappas jobb så stannade en svart SUV bredvid mig och 3 maskerade män kom ut dem tog min telefon och använde mig som gissla när dom rånade en smyckebutik när polisen kom arresterade dem mig också även om jag förklarade att jag inte var delaktig och att de kidnappade mig men dom vägrade lyssna. Jag blev arresterad för rån och hamnade i fängelse i 11 år, i fängelse började jag ta droger och röka weed. Efter elva år kom jag äntligen ut jag flyttade hemifrån till en stad som heter unive och skulle vända mitt liv om igen så jag slutade med weed det var svårt men jag tänkte om jag verkligen vill bli mekaniker så måste jag sluta och skulle försöka studera till mekaniker som min största idol, pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och väldigt hör rp nivå men samtidigt ha kul. Sen såklart vill jag bli högt uppsatt i bilbranschen med en bra rp nivå med bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid spelar för att vinna utan göra satt dem får ha kul medans den spelar men sen har dem mycket skyldigheter att göra satt alla har kul också och sänn vara snäll och trevlig överlag

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man inte får döda nån utan att ha någon anledning, VDM är att man sin bil som ett föremål att kunna göra illa folk med sunt förnuft att man använder logisk tänkande och göra saker som man skulle gort irl sen power gaming att man typ hoppa med en bil av ett berg och man inte bryr sig vad som skulle hända irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelar på unive i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka