Accepterad Ofus | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ofus

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286670240/

Ditt Hex-ID: 1100001137489a0

Vad är din discord tagg? Ofus#0602

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han ansåg att jag failrp efter ha kört in i en vägg i 5km/h vilket han tyckte jag borde skadats av vilket är helt förståeligt. Jag körde också 100km/h på en helt tom rak väg i staden vilket var lite för snabbt och det står jag för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en helt tom väg i staden i 100km/h för att testa axen på min nya bil, jag passerade då ett trafikljus utan att märka det och bromsade alldeless för sent vilket gav mig sladd så jag körde in i en vägg. När jag körde in i väggen hade jag bromsat så pass mycket att jag själv realistiskt inte skulle ta någon skada.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var delvis felaktig då han såg på situationen annorlunda än mig och jag tycker ej det borde vara en 7 dagars ban, jag tycker man borde få ett in-game straff för att köra 100km/h ist för 80 eller vad max var. Det var dock inte failrp när jag körde in i väggen eftersom jag inte skulle tagit någon skada.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag körde på servern kunde ingeting och hade ej läst reglerna och försökte råna en snubbe med jaktgevär, detta var över en månad sedan och jag har sedan dess gått igenom alla regler då jag sökt till whitelist bla.a

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra långsammare och varit mer uppmärksam för att undvika hela situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer försiktig eftersom det är väldigt aktiva och stränga mods som ofta tar åtgärder vilket är bra. Jag har också lärt mig att vissa situationer leder till server ban istället för ingame-straff vilket jag tycker är dåligt personligen men vilket kommer leda till att jag är mer försiktig och framför hägre RP

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka