Nekad Ofus | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ofus

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286670240/

Ditt Hex-ID: 1100001137489a0

Vad är din discord tagg? Ofus#0602

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm med jaktvapen och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade ej läst reglerna tydligt och någon blev sur när jag bröt mot dem vilket jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var frustrerad efter att mitt spel krashat och jag tappade min bil så försökte utföra ett rån med jaktvapen då jag råkade skjuta offret vilket helt ärligt inte var meningen. Jag blev då stressad och tog bilen och körde iväg och kunde ej hantera hastigheten vilket ledde till att jag krockade och den gick sönder. Jag klev då ut och blev bannad efter några sekunder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag hade ej klagat om den var lite kortare.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna tydligare vilket jag nu gjort. Sedan även om jag sköt honom istället försökt förklara att det var ett misstag än att tro att jag kunde komma undan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är lättare att bli avstängd än man tror och man bör följa reglerna och annars kommer man ångra det så är rätt säker på att jag ej kommer göra något igen.

Har du läst våra regler? Ja

Läs igenom alla våra regler noga innan du börjar spela, det är strikt förbjudet att använda jaktvapen för något annat än att jaga plus att du inte ska hålla på med kriminella aktiviteter utan kriminell roll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka