Accepterad offlind1 | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

offlind1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? offlind1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Rogersson 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Roger är en svensk man som kommer från en liten håla i småland, han har vuxit upp lätt för han har haft bra föräldrar, när roger var runt tolvårsåldern så fick han ett intresse av motorer pågrund av att hans farsa började mecka mer med bilar och motorer, Roger fick sin första bil som var en volvo A-traktor när han var 13 år och började mecka med den och tillslut så blev han kunnig just med att mecka med bilar och därav så strävade roger efter att jobba som en mekaniker. Just nu jobbar roger på DHL för att få lite pengar som han kan försörja sig med, Han gillar inte DHL jobbet för att man inte tjänar så mycket och det är inte hans intresse, han vill därav börja på ett mekaniker jobb. Hans framtidsplaner är att han ska bli bäst i stan med att mecka med bilar och få ett bra mekaniker jobb så han kan tjäna mycket pengar så han har råd att köpa sin drömbil som är en porshe 911.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med en bra och rolig rp till servern genom att vara social och följa alla regler så att alla får det så bra som möjligt på servern. Jag ska även hjälpa andra så att dem blir lika bra som roger att mecka med bilar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska vinna varje scenario som man är med i. tillexempel jag är gisslan i ett rån och jag har en pistol riktad mot mig, då ska jag inte springa därifrån bara för att kunna vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag körde för fort en gång och fick en varning av staff, jag lärde mig utav det och slutade köra för snabbt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vehicle Deathmatch, copbaiting, RDM och metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är social och kan prata med alla på servern och detta leder till att jag kan få många vänner och bidra till en härlig stämning på servern.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka