- Meddelanden
- 1,255
- Reaction score
- 55
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Mekonomen
Vad heter du IRL?
Khaled
Vad heter du på discord?
officiell_ak1
Hur gammal är du?
07a
Hur länge har du spelat på Unive?
2021-08-09
Hur rollspelar du på servern?
Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att yrket ska få fotfäste och lyckas har jag idéer om hur man kan styra Merkonomen och samarbeta med olika jobb till exempel Auto experten och Sc Styling. Planerna består av: Först och främst går jag igenom alla anställda, kollar deras rp och generellt deras verksamhet och kunskap inom yrket. Jag vill som sagt att yrket ska fortsätta att utvecklas, men just nu känns det som att yrket ligger på is och vi behöver hitta en övervakare som ställer upp och gör allt rätt. För att kontrollera alla anställda och minska korruptionen har jag en viss andel anställda. Jag ska undersöka vidare och börja med att göra aktivitets kontroller och sedan sparka folk som inte svarar och inte visar något om yrket. Jag kommer också ha möten varje vecka så jag kollar att allt går bra och det finns inga problem.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag jobbade där i början av 2021 då jag var personal ansvarig och det gick jätte bra, har också varit vice boss över 3 gäng och är just nu kapitan i rodzina jag har har väldigt bra erfarenheter inom både panelen och jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne?
mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?
Nej
Har du läst våra Regler?
Yes
Vad heter du IRL?
Khaled
Vad heter du på discord?
officiell_ak1
Hur gammal är du?
07a
Hur länge har du spelat på Unive?
2021-08-09
Hur rollspelar du på servern?
Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att yrket ska få fotfäste och lyckas har jag idéer om hur man kan styra Merkonomen och samarbeta med olika jobb till exempel Auto experten och Sc Styling. Planerna består av: Först och främst går jag igenom alla anställda, kollar deras rp och generellt deras verksamhet och kunskap inom yrket. Jag vill som sagt att yrket ska fortsätta att utvecklas, men just nu känns det som att yrket ligger på is och vi behöver hitta en övervakare som ställer upp och gör allt rätt. För att kontrollera alla anställda och minska korruptionen har jag en viss andel anställda. Jag ska undersöka vidare och börja med att göra aktivitets kontroller och sedan sparka folk som inte svarar och inte visar något om yrket. Jag kommer också ha möten varje vecka så jag kollar att allt går bra och det finns inga problem.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag jobbade där i början av 2021 då jag var personal ansvarig och det gick jätte bra, har också varit vice boss över 3 gäng och är just nu kapitan i rodzina jag har har väldigt bra erfarenheter inom både panelen och jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne?
mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?
Nej
Har du läst våra Regler?
Yes