Nekad officiell.ak1 | Chef-jobb ansökan [SC Styling]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?

🔧SC Styling

Vad heter du IRL?

Khaled

Vad heter du på discord?

officiell_ak1

Hur gammal är du?

07a

Hur länge har du spelat på Unive?

2021-08-09

Hur rollspelar du på servern?

Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet?

Jag vill utveckla jobbet genom att jag ska vara aktiv och jag ska rpa bra inom jobbet kommer även slänga ut lallare. jag vill bli chef så alla ska kunna komma och pimpa deras bilar och att jag ska vara trevlig mot anställda och kunder så kunderna ska vilja komma tillbaka och jag kommer vara snäll mot anställda så de kommer få motivation att jobba för mig och inte liksom ogilla mig för att jag är otrevlig det är viktig för mig att mina anställda vill jobba för mig för att jag är snäll mot de och inte att de hatar mig för det skulle inte vara så bra. jag vill även vara chef så jag kan anställa seriösa spelare som vill vara aktiv och jobba och vilja vara snäll och trevlig och få kunder att känna sig välkommen och jag vill anställa folk som vill rpa seriöst och ej lalla. jag vill även bli chef så jag kan utveckla mitt och andras rollspel genom att folk får jobba hos mig och jag får utveckla mitt rollspel som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?

Jag har jobbat på vianor flera gånger och vet hela systemet har också varit personal ansvarig där. Jag kan mycket om panelen för att har varit vice boss i två gäng förut och vet hur man använder /me på vianor så jag har många tidigare erfarenheter inom jobbet. Jag älskar även att pimpa bilar så de blir feta så liksom jag är duktig på att tipsa folk på saker om de frågar om saker som kan passa på fordonet.

Hur ofta kommer du vara inne?

mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?

yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

nej

Har du läst våra Regler?

yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka