Nekad officiell.ak1 | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/officiellak1/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? officiell_ak1

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-05 220105.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? grovbrist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt sedan kom en cadilac fram till oss och börja hetsa samt fråga vilka vi är med, och då svarade vi o dem se H¤runge till mig och åkte, Men vi började köra efter då han sa h¤runge till mig o jag är Boss i kartell. Så när vi hittade han så hoppade jag ut och rikta men han valde att baka direkt så jag sköt han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag kunde ha kört efter och varit social istället för att hoppa ut och skjuta direkt. Kommer inte ske igen. Men tycker att två varningar räcker då jag inte är någon problem spelare och har bara en annan ban inom sista 3 månaderna.

Men detta kommer ej ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja och jag har tagit lärdom av de nästan varje gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde fel då jag kunde ha kört efter han istället för att skjuta direkt men tänkte att de skulle vara okej då om någon säger så till en kartell boss så skulle dem bli skjutna dirket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ej skjuta i stan samt inte skjuta direkt. Och nu har jag ändå krim varning i 30 dagar så detta kommer ej ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Har grön i banns, denna är andra gången i dem senaste 3 månaderna så är ingen problem spelare och ni ser ju att jag inte blir bannad ofta så ni borde veta att jag lär mig av mina banns. De har gått typ 3 dagar och tycker att det är tillräckligt då jag fick oxå 2 krim varningar så jag vet att om detta sker igen så kommer jag förlora allt.

Tack om ni fattar mig.

Det är 2 dagar kvar på bannen och det har gått nu 5 dagar så jag har verkligen lärt mig av felet jag gjorde. Måste komma tillbaka då jag är boss över gäng och jag måste hålla gänget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka