officiell.ak1 | Ansökan till Servervakt [Foppa}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? officiell_ak1

Vad är ditt Hex:ID 110000149223de7

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 månad. men har kört sen 2020 oktober.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...b6fbfcba2c268739df1c06dcb7f2d10f0d33332a5b9a&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Exempel på hur jag skulle kunna göra unive till en bättre plats är att få bort alla personer som inte kan RP:a och hjälpa staffsen med att banna eller kicka så det blir mindre reports och göra saker som de inte ska behöva göra som att dva Bilar/motorcyklar så att de får lite mindre att göra och sen om någon jag har sv bannat har gjort något jävlit dåligt skulle jag sätta mig i support och visa klipp för staffen. Denna servern är väldigt stor och då tycker jag det är roligt för att hjälpa en stor server och för att hjälpa servrar och de är jag väldigt bra på samt kan väldigt mycket om kick ban eller allt som ska veta inom server vakt på unive och vill hjälpa till att höja RP nivå till ett steg högre och högre så hela servern förbättras

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo för att jag har varit med i många scenarios där en icke medlem kommer och förstör och i en sån situation så är det bra att ha SV, sen kan man behöva det för mycket andra saker och varför just jag ska bli det är att jag vill vara med och utveckla server så det blir inte lagg och lallare som går runt i torget och förstör för andra. Och nu som krim kan det behövas då mycket folk lallar har jag sett.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man använder sina perms för sin egna fördel, alltså banna en person som sköt dig. Men som servervakt brukar det vara med att kicka folk bara för att man vill utan giltigt anledning.

Jag va även staff igår men jag sa upp det då jag blev Falck chef, men Servervakt hade behövts som chef då det brukar vara många lallare.

Nekad.

Anledning: Du har fått indragen servervakt tre gånger. Följer inte kraven.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka