Accepterad OfficialSipsy | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? 1.Sipsy

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albert Sjöfors 27 år gammal. Född 1998-06-14

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albert har en tuff bakrund som liten och hade det svårt i familjen, hans mamma Lisa och hans pappa Robert bråkade väldigt ofta och Albert hatade det. Han försökte att glömma bort det han hörde genom att spela tv spel. Albert hade drömmt länge att bli ett fobollsproffs och gick ut mycket för att spela fotboll. Albert växte upp fort och när han blev 23 år gammal så bestämmde han sig för att flytta ifrån sina föräldrar och flytta till staden Unive. Han packade sina kläder och sa hejdå till sina föräldrar. Han åkte en lång resa med flyget och landade efter ett par timmar. Albert bokade sedan ett hotell för att kunna sova där och sen sökte ett jobb. Som tur så fick han ett jobb hos arbetsförmedlingen som byggare och känade pengar till mat och dryck. Han kände sig trygg i staden och hade träffat en vän på jobbet som heter Alfons. Alfons var mycket trevlig och hade nästan samma intresse som honom. Albert hade förlorat sitt intresse om fotbolls spelare och siktade mer på bil mekaniker. Här i staden Unive vill han gärna jobba hos mekonomen och laga bilar, det tycker han är kul. Någon gång vill han öppna en egen bilverkstad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP, bra RP för alla på servern och spela för att ha kul helt enkelt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egen vinst utan också göra scenarion där motparten också kan vinna. Till exemepel om en person riktar ett vapen emot dig så ska du inte bara ta upp ett vapen och skjuta honom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, förut blev jag bannad för powergaming vilket jag lärde mig av att man ska verkligen Rpa på skador när man till exempel krockar med bilen eller snubblar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Death Match) innebär att man dödar eller skadar någon utan en riktig anledning. VDM (Vehicle Death Match) innebär att man använder sitt fordon som ett vapen för att döda eller skada någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka