Accepterad OfficialSipsy | Medlem ansökning [Tekan1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? sipsy

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Albert Sjöfors är 25 år gammal. Albert har en tuff bakrund som liten och hade det svårt i familjen, hans mamma Lisa och hans pappa Robert bråkade väldigt ofta och Albert hatade det. Han försökte att glömma bort det han hörde genom att spela tv spel. Albert hade drömmt länge att bli ett fobollsproffs och gick ut mycket för att spela fotboll. Albert växte upp fort och när han blev 23 år gammal så bestämmde han sig för att flytta ifrån sina föräldrar och flytta till staden Unive. Han packade sina kläder och sa hejdå till sina föräldrar. Han åkte en lång resa med flyget och landade efter ett par timmar. Albert bokade sedan ett hotell för att kunna sova där och sen sökte ett jobb. Som tur så fick han ett jobb hos arbetsförmedlingen som byggare och känade pengar till mat och dryck. Han kände sig trygg i staden och hade träffat en vän på jobbet som heter Alfons. Alfons var mycket trevlig och hade nästan samma intresse som mig. Albert hade förlorat sitt intresse om fotbolls spelare och siktade på bil mekaniker. Här i staden Unive vill han gärna jobba hos mekonomen och laga bilar, det tycker han är kul. Någon gång vill han öppna en egen bilverkstad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har varit medlem på servern innan och har haft många roliga minnen. Jag kan bidra med bra Rp och seriösa scenarion som ger Rp upplevelsen en bra gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna veta och låta motparten kunna vinna över dig, ett exempel är att om din motståndare håller en pistol mot dig så ska du inte ta upp en pistol och skjuta honom. För att göra rpn så realistisk som möjligt så ska man tänka på att värna om sitt liv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler. Jag kan ge till exempel: Metagaming- om du till exempel pratar på discord och frågar din vän om vart han är och sen möter upp honom när ni har snackat utanför själva rpn. FearRp- Att man ska värna om sitt liv under till exempel om någon riktar pistol mot dig så ska du värna om ditt liv och lyssna på vad personen säger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlem och spelat väldigt mycket på denna server. Jag hade gärna velat ge en till chans för att få gamla tiderna tillbaka igen. Jag brukar oftast lägga pengar på saker som till exempel krim rollen och sånna saker. Kan få rp nivån väldigt seriös och en bra rp upplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror jag är klar för mig!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka