Accepterad OfficialSipsy | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? Sipsy#3479

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Pettersson, Johan växte upp med mamma Ella, pappa Vilgot, han hade en tuff uppväxt med sina föreldrar, Johans familj hade inte så mycket pengar, johans dröm var att bli bilmekaniker när han blir stor men drömmen kom aldrig att hända tänkte Johan. Han gillade bilar och motorer, Han byggde lego motorer och bilar han hade en ganska bra uppväxt förutom att de inte hade så mycket pengar.När Johan blev 22 år gammal sa han hejdå till sina föreldrar, när han sa det så grät han och hans föreldrar en sista dag och sedan flyttade till staden unive där han trivs bra en så länge. Hans dröm nu är att kunna jobba som bilmekaniker. Johan vill gärna lära sig mer om bilar, ända sen han var liten har han gillat bilar. Johan har inte mycket pengar därför vill han skaffa ett jobb för att sedan kunna köpa sin första bil. Detdär var berättelsen om johan petterson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att det är en bra server och många som spelar, de tär bra rp och bra ägare. Riktig stabil server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det är väldigt bra rp ibland kan det kanske vara lite dålig rp men servern gillar jag väldigt mycket och jag skulle aldrig förstöra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om någon skjuter dig och du sen ställer dig upp och skjuter när du är skadad, det är bättre om du låter den andra som skjuter dig vinner annars blir det ganska dålig rp (hade inte sätt frågan förut men jag tror jag hade rätt)

Hur hittade du Unive? jag kollade mycket på twitch och youtube, men mest twitch T.ex som cosmo_bt som inte spela längre tyvärr och drobz såg jag väldigt mycket av.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka