Nekad OfficialSipsy | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? $ipsy

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albert Sjöfors och han är född 1999-06-14. Som liten hade han intresse till fotboll men när han fyllde 23 så ändrades hans drömmar och han flyttade till staden Unive och ville skaffa ett jobb. Till slut hittade han ett jobb hos qpark och känade bra med pengar. Han kände sig krossad efter att han fick sparken. I ett par veckor var han helt slut och visste inte vart han skulle ta vägen. Han får då reda på att Gripen Taxi söker anställda, hans humör ändrader helt och han åkte till taxi lokalen och fick jobbet. Han gick igenom väldigt taskiga kunder som gjorde så att han kände sig misslyckad. Han sa upp sig och förklarade att han inte klarar av det jobbet mer så att han sökte nytt. Han begav sig till GSP och tog jobb där. Just nu känar han en bra summa pengar och är lycklig med sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rpa bra, har dessutom varit medlem förut och kan alla regler utan till. Rpa på ett sätt som alla ska för att höja rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om någon riktar en pistol mot ditt huvud och rånar dig så ska du låta honom och inte ta upp en pistol och skjuta personen. Om man hade haft en pistol mot sig IRL så hade man varit rädd och gjort allt personen säger. Det ska vara roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har även varit medlem förut och kan alla regler. VDM-att använda sitt fordon som vapen. RDM-Döda någon utan anledning. FearRP-man ska värna om sitt liv och reagera som det vore IRL och vara rädd i pistol hot till exempel. POWERGAMING-Om man till exempel krockar så ska man säga "aj" och sånt och rpa på att man har ont precis som IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört mycket på servern, spelade första gången runt 2021 tiden men kunde inte spela så mycker eftersom att min dator var dålig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, inget jag vet.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka