Nekad OfficialSipsy | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? 1.sipsy

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande:Screenshot 2025-08-18 163659.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag vet inte, jag har inte fuskat eller lagt ut montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad medan jag låg och sov sen vaknade jag vid 10:30 tiden och då såg jag att jag hade blivit bannad från unive dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig. Jag har inte fuskat eller lagt ut något montage för sånt gör jag inte, jag vill jätte gärna se något bevis på det. Liksom jag har inte fått något bevis eller nåt som tyder på att JAG lagt ut montage så vet inte varför jag ens är bannad. Detta är min andra överklagan då min förra blev nekad så jag orkade inte lägga ner tid på en till. Men jag har verkligen inte gjort någonting fel, jag har spelat som vanligt på servern och rpat som man ska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja förut men jag har såklart lärt mig av dom, det var förut vid 2021-2023 tiderna då jag inte riktigt visste om reglerna men just nu vet jag det utantill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting eftersom jag inte gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag är medveten till 100% att fusk och montage är strikt förbjudet på servern så det är något jag aldrig skulle kunna göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka