Nekad OfficialSipsy | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? 1.sipsy

Vem var det som bannade dig? Vossy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-27 193154.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för fusk när jag inte använt fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var in game på servern och rollspelade som vanligt med några kompisar, sedan blir det restart och då går jag in på discord och ser att jag fått indragen krim roll för fusk och att jag inte var med i någon unive discord, jag blev förvirrad och när jag skulle prova gå in igen på servern var jag permanent bannat för fusk och ända sen dess har jag inte fattat varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på, om jag hade fått se bevis material så hade den inte varit felaktig men just nu så har jag noll koll på vad jag ens gjort. Jag rollspelade helt vanligt som jag brukade och blev sen bannad från ingenstans. All förklaring jag fick var "fusk" ingenting annat vilket jag vill veta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja förut länge sedan. Jag var grön spelare men bansen förut var små banns som var mindre än 1 vecka bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som finns på bevis materialet. Som sagt har jag inte fått reda på vad för fusk jag använt eller nåt bevis har jag inte heller fått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, om jag hade fått reda på vad jag gjort så hade jag lärt mig men vad jag vet har jag inte fuskat på servern unive rollspel. Vill jätte gärna spela igen då alla mina kompisar spelar på servern och jag har ingen annan server att kunna spela på. Jag har verkligen inte fuskat jag svär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det finns jätte mycket roliga scenarion på servern som jag har sånt bra minne på. Jag vill verkligen spela igen och ha kul med kompisar och göra servern till en bra plats.💜

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka