Accepterad OfficialSipsy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: steam:110000100e8abb7

Vad är din discord tagg? 1.sipsy

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-03 231206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag antagligen "pittade" för att hjälpa en vän upp för en backe, men blev bannad då för powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte en bil och skulle putta upp en gräsklippare som min kompis satt på, då gasade jag lite mycket och råkade skicka gräsklipparen eftersom att bilen jag körde var tung så han flög. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann men förstår hur detta kan se jätte fel ut från andra vinklar. Men som sagt jag skulle hjälpa att putta upp gräsklipparen som inte orkade att åka upp för backen utan bara satt fast.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja förut har jag blivit bannad men det var när jag inte riktigt visste var RP va för nåt men det är sällan jag blir bannad nu för tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försökt att inte gasat så mycket jag gjorde, vet inte hur han flög så mycket i runt 40 kmh.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.
Jag har lärt mig att inte "pitta" folk och verkligen inte på det där sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka