Accepterad OfficialSipsy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: 110000100e8abb7

Vad är din discord tagg? Sipsy

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-29 161639.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När jag plockade vallmo så tryckte jag "x" för att det skulle gå fortare vilket det inte gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid vallmo plocken och jag plockade, tryckte sedan "x" eftersom att nästan alla som plockar gör det. Blev bannad och fick indragna roller och fick inte en ända varning eller något. Jag var osäker om man fick trycka x och om det verkligen gick fortare men när jag såg att andra gjorde det så gjorde jag det själv bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker till 100% att det var felaktig eftersom att det inte står något någonstans om att man inte får trycka x när man plockar, sen att ni säger att det var emote abusenär x inte är en emote. Hur ska jag ens veta att man inte får klicka det. Det är ju inte direkt någon bugg eller nåt, provade dessutom om det gick fortare vilket det inte gjorde och om man tänker efter nu så blev jag bannad för att jag klickade "x" eller att jag inte gjorde nåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 10 gånger men har inte överklagat de för att dem var små, det var runt 2021-2022 tiderna när jag inte visste var RP va.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tryckt på x när jag plockade och kanske tänkt på att det inte är acceptabelt att göra det. Om jag bara hade fått en varning hade jag lärt mig av mitt misstag och inte gjort om det (har jag även nu), eftersom att jag inte hittade någonstans att det står "tryck inte X när man plockar" Finns det inte en ända chans att jag ska kunna veta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av mitt misstag för att jag gjorde något som är en oskriven regel och jag inte vet den. Uppskattas om jag får tillbaka mina roller eftersom att jag har spenderat över 1 tusen kronor för att inte ens få varning eller bara en ban, nej ni väljer att dra mina roller när ni har fått pengar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, fattar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka