Antagen officialEX | Chef-jobb ansökan [Twinkles)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

officialEX

Helper
Helper
Donation Ansvarig
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Twinkles Fastigheter

Vad heter du i verkligheten? david

Vad är ditt användarnamn på discord? official_ex

Ange ditt födelsedatum: 11 September 2008

När fick du medlemskap på Unive? Har haft det innan, men fick min nyligen igår.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter som chef, har vart chef på många yrken, så jag vet hur rutinen går till och vilken struktur man ska ha. Jag vet att korruption är förbjudet. Man ska behandla alla på samma sätt. Vet allmänt mycket om Fastigheter osv... då jag har mycket erfaren när det gäller mäklar jobb osv... irl Mäklar jobb är mitt framtids jobb och det jag pluggar till. Så jag kommer att utvecklas hela tiden och ha bättre erfarenhet varje dag.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att utveckla företaget och skapa en aktiv och professionell arbetsplats. Jag vill rekrytera och utbilda nya medarbetare, se till att verksamheten har hög kvalitet och bygga upp ett gott rykte på servern. Målet är att fastighetsfirman ska vara en viktig del av RP:t genom att erbjuda bra service, skapa fler affärsmöjligheter och bidra till roliga och realistiska scenarion för alla spelare. På lång sikt vill jag skapa en stabil organisation där både kunder och anställda trivs och utvecklas.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv varje dag, då det är sommarlov 😍och man har tid. Dock kommer jag att jobba lite, men ska anpassa mig till både på ett bra sätt. Då detta är ett yrke som borde vara rätt så aktiv.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Twinkles Fastigheter.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka