Accepterad OfficialEkk0 | Whitelist ansökning Noel/Tian(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OfficialEkk0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: OfficialEkk0

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198025928541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Schenström

Vad är ditt discord namn? Ekk0#8385

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Pelle Paltnacke och kommer vara en lite irriterad person och samtidigt väldigt snäll.
Min karaktär ska vara en mycket hårt arbetare, han kommer söka jobb efter jobb i början men får ingen lycka.
Han tar tag i saken i egna händer och skaffar kontakter, men kommer åt stadens kriminellaste och börjar arbeta för dom.
Det är vapen, droger, och det tillkommer även mord och kidnappningar.
Men snabbt så vänder livet och man har blivit kriminell, nu är Pelle en väldigt våldsam och farlig kille.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att utan WL så kommer man inte någonstans på servern, jag vill kunna bygga upp min karaktär med mc gäng eller liknande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna utöka mitt spelande, både min karaktär och mig själv som person på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 9.6 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min sambos son spelar på eran server och har rekommenderat den för mig så jag gav det ett försök och gillade den direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har varken blivit bannad på er server eller någon annan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Senast ändrad:
Godkänt skriftligt vidare till muntlig lycka till// mvh Noel
Dc: Noel#2097/öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka