Nekad OfficialAlfons | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OfficialAlfons

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? OfficialAlfons#8071

Vem var det som bannade dig? google

Hur lång tid var din ban? permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permanetavstängd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Igår kväll runt 4 tiden blev jag klar med support ärrande så jag valde att gå in och rpa en stund och när jag väll va inne så såg jag att de va många poliser inne och då så bestämmde vi oss att göra ett scenario och vi gjorde det med polisen och hade kul. Jag använde noclip många gånger eftersom när jag körde så blev jag påkröd typ 5 gånger igår och han som körde på mig körde iväg och då noclipa jag för få tag på han och banna han men detta tog dom som abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv så tycker jag att de va fel eftersom jag hade inte chansen att berätta från min synvinkel och ni bannade mig på direkten. Jag tycker ni hade kunnat ta in mig om dom som gjorde fel och snacka med oss och berätta vad vi gjort fö fel samt så istället för att banna direkt kunnat demote mig eller ge mig en varning eftersom det hade varit mycket enklare än att bara banna direkt för då hade vi haft chansen att berätta från våran synvinkel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja dom förra bansen har varit felaktiga förutom 1 där jag blev bannad för stuntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vilket fel jag begick jag noclipa efter ngn som hade kört in i mig och andra och han begick grov vdm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att nästa gång tänka.

Har du läst våra regler? Ja
 
Bannade dig för att du satt tidigare på en förtroende roll, Support och valde att spendera din tid som Support att lalla runt. Du borde bokstavligen skämmas över det och DÄRFÖR är du bannad, för att vi markerar emot det och säger nej, det är inte okej!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top