Nekad OfficialAlfons | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OfficialAlfons

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? OfficialAlfons#8071

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permaban de står inte varför

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De så att jag gjorde mina val som var väldigt felaktiga och jag ångrar det så mycket jag var trött och hade inte mitt tankesätt i rätt plats där jag valde att lalla runt som en support och det är något jag ångrar grovt samt så skäms jag. Jag vill bara säga att jag och resten som blev bannade var på plats för att göra ett scenario för polisen som ledde till reglebrottet lall. Jag ångrar detta misstag jag begick och vill be om förlåtelse för det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en fel ban eftersom jag var support och betedde mig på ett dåligt sätt för att jag vart väldigt trött. Jag vill be om förlåtelse för mitt beteende som jag drabbade servern med här om dagen och jag skäms lite av mitt val. Men jag förstår philip till 100% och varför han gjorde det han gjorde. Jag önskade vi kunde prata innan detta skedde men tyvärr fick vi inte chansen. Jag ville göra denna banöverklaggan och berätta att jag ber om en stor förlåtelse för det jag gjorde :(

MVH Alfons

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina gammla bans har dom flesta varit felaktiga förutom 1 där jag blev bannad för stuntförnuft eftersom jag plockade weed som Securitas vakt, jag va ganska ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är klart istället för att gå in som en idiot och lalla borde jag gjort vettigare saker som tillexempel ban överklagningar. Jag ångrar det jag gjorde och jag står för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA de klart att jag har lärt mig från denna ban och om jag får en till chans så kommer detta ALDRIG att ske igen. Det var de dummaste jag har gjort under mitt spelande på multistaden, Jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka