OfficialAlfons | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OfficialAlfons

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvir

Vad heter du på discord? OfficialAlfons#8071

Ange ditt födelsedatum 24 September 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Tors så kommer jag börja spela runt 15 och sluta ungefär 00
Fre-Sön så kommer jag att spela/vara aktiv hela dagen.

Berätta om dig själv Mitt Namn är Elvir jag är grabb på 17 år som bor i Malmö. Jag är ganska mogen för min ålder. Jag går i gymnasiet där jag går linjen Teknik, jag valde teknik eftersom att det passar mig väldigt bra där jag brukar oftast syssla med teknik på fritiden. Om jag ska beskriva mig själv så är jag en väldigt positiv, hjälpsam, trevlig och glad person samt tycker jag väldigt mycket om att stötta på nya personer. Min fritid består mycket av spelande där jag oftast Rp:ar i servern Unive, jag brukar även plugga mycket och fokuserar på skolan väldigt mycket. Jag är bra på att göra två saker samtidigt vilket är ganska bra. Jag har mycket intresse av spel samt bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så skulle jag börja med att ta det sakta med tiden i början och ta lära av alla andra staffs som är erfarna, som ny i staff steamet så hade jag inte varit rädd för att göra fel eftersom man lär sig ju av sina misstag, senare när jag har kommit in i det så kommer jag att börja spendera min tid i support och hjälpa alla som behöver hjälp. Jag älskar att hjälpa folk och förklara till dom de dom inte förstår. Jag har under en tid varit servervakt och känner att jag är redo att ta nästa steg och bevisa vad jag går för. Jag brukar ändå vara inne ofta och varför inte göra något nyttit av min tid istället för att bara spela så kan hjälpa folk som behöver det. Jag hade även spenderat mycket tid för att specca och ta support ärenden.

Hur länge har du spelat på Unive? ish 2 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på Unive är att jag vill se till att Unive blir den bästa servern och göra den så bra som möjligt. Jag har även ett stort intresse för denna servern där jag spelar på den dagligen vilket får mig att vilja bli support för att kunna göra den bättre för mig och alla andra spelare. Jag har även som spelare stött och sett mycket regelbrott i servern och därför vill jag vara en del av support teamet så att jag kan vara till hjälp för alla andra under dessa problem. Unive har ökat spelar platser där vi kan nu vara 400 spelare och efter det valet så har jag sett ganska många som sitter i vänta på support och jag vill vara en del och kunna hjälpa alla dessa som behöver hjälp i support. Jag tycker att alla staffs i servern gör ett bra jobb och även så tycker jag att servern kommer behöva fler support så att det minskar antal lallare i både fivem servern och discord servern. Jag brukar oftast vara aktiv på forumet och discord servern varje dag.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra unive bättre genom att ta hand om alla reglerbrott samt att jag kommer fokussera på att bemöta folk trevligt vilket kommer spela en stor roll. Jag kommer bidra även med bra rp för alla. Men mitt arbete kommer att göra mest skillnad där jag kommer lägga mycket fokus på att ta hand om reglerbrott samt hjälpa nya spelare på servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ganska många erfarenheter där jag tidigare varit support på unive sen hände det en grej och då gick jag till en annan server där jag blev mod sen admin sen sr admin. Sen efter den servern dog så gick jag till en annan server där jag blev admin sen sr admin sen delägare men avgick pga dålig rp samt att jag inte tyckte om folket där.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag
/revive (du återupplivar någon)
/kick (Kickar en person)
/dv (tar bort fordonet)
/noclip (du flyger runt)
/goto (du tpar till någon genom ID)
/bring (tpar en person till dig)
/freeze (du fryser någon)
/sqlban ID anledning (du stänger av någon från servern)
/sqlbanoffline (Du bannar någon som inte är inne på servern)
/setjob ID Namn (Du ger en person ett jobb)
/sqlunban (Unbannar)
/tpm (du tpar till din markering)
/announce (du skriver ett meddelande till servern)
/giveitem ID namn antal (du ger dig eller en annan spelare en sak tex pistol)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är ganska lätt lärd och nyfiken vilket kommer leda till nya kunskaper samt kan jag ta emot kritik från andra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? I dagsläge spelar jag bara på Unive eftersom jag finner den mest intressant samt väldigt seriös rp vilket jag tycker om för att det blir mycket roligt och ganska bra scenarion.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes, Jag vill meddela att det problemet jag gjorde tidigare som staff kommer inte att ske igen :), eftersom de jag gjorde var ganska dumt och om jag får chansen igen så kommer min fokuss att ligga på att hjälpa spelare och göra allt för serverns bästa!

Senast ändrad:
+rep är en riktig bra support som har grymma erfarenhet inom support. Och är en riktig skön snubbe att prata med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka