Accepterad Officialactys | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Officialactys

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Actys/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Actys#1515

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzo Pite och är yrkeskrimminel han kommer från Albnaien där han är uppväxt bland krimminalitet och våld så när han flyttade så kände han att han var tvungen att fortsätta. Enzo tar vänner som familj och han gör allt för de och bryr sig om de mer än dig själv. Enzo är en väldigt farlig person som riskerar väldigt mycket och gör väligt dumma val.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har varit whitelistad i nån månad innan och jag har vart en bra rpare. Blev bannad men sen unbanad eftersom att det var en felaktig ban. Jag själv tycker att jag bidrar med lite till servern med seriös rp och bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För multistaden är den ända servern jag kör på och det har vart det i nån månad. Tycker servern är riktigt rolig och bra.

Hur många timmar har du på FiveM? 280

Hur hittade du Multistaden? på fivem.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blibit bannad men det har varit felaktiga banns som jag har blibit unbanad för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på multistaden.

Godkänd! Välkommen till staden! :)

Låser&arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka