Accepterad Officialactys | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Officialactys

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Actys/

Vad är din discord tagg? actys#1515

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jag är bannad för medhjälp till scam.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för jag fick ban för medhjälp till scam när det ända jag gjorde var att min vän som jag känner in game och har på snap skickade till mig på snap att jag skulle skicka en video till min vän som han också kände. Jag fråga varför och då sa han att jag bara skulle göra det så jag skickade videon till min vän och efter det så blev jag bannad för det var tydligen medhjälp till scam. I videon så ser man hur flera saker försvinner när nån loggar in men nu så vissar det sig att videon är gammal och att den inte var från idag. Jag visste inte det här det ända jag gjorde var att skicka videon. Och min vän som också blev bannad som vissade videon för support har jag nu pratat med och det vissade sig att det var en gammal video på när han förlorade sakerna och det kunde jag ju inte veta förlåt för det jag har gjort mvh Liam.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja jag har varit avstäng men det har varit felaktiga bans och jag har blibit unbanad varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat be min vän skicka videon till honom själv istället för att jag skulle göra det och kolla ordentligt på vad det är jag skickar innan jag skickar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig göra något åt någon annan utan att veta varför och så.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka