Accepterad Officialactys | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Officialactys

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Actys/

Vad är din discord tagg? actys#1515

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jag är bannad för rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för jag beställde en taxi och de kom och sa att det skulle kosta 20 000 från piren till bärgaren och jag sa nej och sa att jag hellre springer jag börjar springa och de åker sakta med bilen bredvid mi goch pekar fuck you sen så hoppade ena killen ut ur bilen och jag antog att han skulle slå mig och han hade redab gjort mig arg genom och peka fuck you så han går mot mig och jag går fram till honom och börjar knivhugga honom sen blev jag bannad.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja det har jag men det har varit felaktiga bans med missförstånd och så viddare så har blivit unbannad på alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att knivhugga han men han tänkte slå mig och hade redan gjort mig arg så det var inte rdm jag dödade inte honom utan ett scenario bakom det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? eftersom att det var en ferlaktig ban så egentlien inte jag blev arg för det körde efter mig och pekade fuck you så ja.

Har du läst våra regler? Ja

Låter inte normalt att ta fram en kniv och börja döda någon för att dem gjort dig "lite arg".

Hur länge har du blivit bannad?

Mvh,
AprimoX

jag blev bannad i 24 timmar men han tänkte slå mig det är lika mycket rdm som med kniven och jag var redan på dåligt humör för min bil var trasig och mekonomen killen kom aldrig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka