Ej Antagen official_lulle_ | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
144
Reaction score
14
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? official_lulle_

Ange ditt födelsedatum: 6 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? 9 Juni 2021, har spelat on och off

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har massor av erfarenheter. Jag har olika erfarenheter från olika yrken vi kan börja med marja lisas. På marja lisas så har jag varit personalansvarig och stod mycket och höll koll på allihopa och såg till så att de gjorde det de skulle. Jag var också ansvarig över att både höja och sänka folk samt sparka olika anställda. Sedan har vi meko och falck på både jobben så var jag först erfaren som högst. Där jobbade jag med att laga/fixa bilar och använde mig väldigt mycket av /me. Därefter så blev jag saras bil och mc chef. Som chef så gjorde man mycket. Man stod inte bara i kontoret och chillade. Som chef behövde man utse en biträdande och sina personalansvariga som var i ledningen och höll koll på allt tillsammans med dig som chef. Man satt också i discord och gjorde lite ändringar samt skrev ut olika viktiga meddelanden samt skapade möten som skulle hållas och höll koll på att alla gjorde sitt. Detta var en stor uppgift och det var inte så enkelt som det låter.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att ta bahamas till en ny nivå och göra det mycket mer populärt än vad det är just nu, detta kommer jag göra genom att anställa aktiva gubbar och själv vara aktiv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har den tiden som krävs för att vara chef, är inne på unive i princip varje dag olika många timmar beroende på fritidsaktiviteter.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka