Accepterad Officer Davis | Medlem ansökning [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nipplan.

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Visningsnamn: Zero Andvändarnamn: i_simp_for_shrek

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nisse Olsson och är en väldigt glad och känslosam person på ca 30 år. Nisse hade en tuff barndom och bodde hos en fosterfamilj efter att hans föräldrar lämnat bort honom. Han började dricka och började med dumma saker. När han en dag bröt sig in på en arbetsplats för att sno en traktor kom polisen och arresterade honom och tog honom till stationen. Där mötte han två poliser som hjälpte honom och lät honom gå då insåg han att poliser är snälla och han borde sluta med allt kriminellt. Efter det flyttade han ifrån fosterfamiljen och in i sin första lägenhet. Nu är han en vanlig person som letar jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en rolig och social RP. Jag vill även göra roliga scenarion med både polis och kriminella. Jag ska försöka skaffa mig pengar bilar och sedan kanske bli polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man även ska låta motparten vinna inte bara spela för sin fördel/vinst utan även att låta motparten vinna t.ex ett argument.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Ex: RDM/Random deathmaking vilket betyder att man inte för döda någon utan andledning, VDM/Viechel deathmaking (stav) vilket betyder att du inte får använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag tidigare varit medlem på Unive men slutade ett tag. men nu är jag tillbaka och inte för att sluta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och ansvarsfull person och jag är här för att stanna.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka