Nekad officalwust | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officalwust

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-turbo-962 — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: Ber en vän hämta honom via dc dm
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vet ej fick typ ingen bevis det ända jag fick var en bild på en chatt med hon där jag skrev att hon skulle veta bara att jag låg där för hon undrade var jag var så jag skicka en bild på var jag var men hon väljde att köra och hämta.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tycker väll att det kanske är lite dumt att skicka en bild till henne och vet ej varför hon hämta men ja. Regler som bröts var ju Meta gaming.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte skicka bilder på vart jag är och inte skriva till folk att jag ligger död på en plats. Det jag hade kunna göra var att säga till att jag ligger död och kommer ta svetlana istället för att fråga någon att hämta.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vet inte varför jag gjorde det var riktigt dumt och kommer aldrig göra om det kommer från och med nu bara ta svet eller kontakta sjukvård. Riktigt dumt att skicka till en vän och kommer aldrig mer meta gamea.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka