Nekad OfficalBenim | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? officalbenim

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Oloffson och han är en väldigt driven person som gillar när det händer mycket i livet. Bengt kommer att sträva efter att få skaffa så många vänner som möjligt eftersom han vill lära känna fler folk inom staden. Bengt söker efter medborgarskap då han vill kunna skaffa sig ett riktigt jobb så han kan köpa sin dröm bil. Bengt ser på livet på ett visst sätt han tänker att man bara lever en gång och därför vill Bengt vara med om så mycket som möjligt innan han går bort. Bengts båda föräldrar har gått bort i en bil olycka och därför har han fått klara sig själv ända sedan han var 15 år nu är han 21 år gammal och har tagit hand om sig på ett bra och positivt sätt. Bengt har bra hälsa och inte alls några svårigheter i livet. Som sagt så vill Bengt vara med om så mycket upplevelser som han vill innan han också går bort så han kommer vara en väldigt social person som skaffar mycket vänner inom staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp bra social rp göra roliga scenarion hjälpa andra att uppleva en bra rp nivå om man är i scenario med mig. Jag kommer även att följa alla regler strikt så jag inte gör något fel inom rpn för att ha så hög rp nivå som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sträva efter att vinna ett scenario utan scenariot ska vara roligt för båda parterna som deltar i scenariot och man ska även kunna förlora detta scenariot utan att bli sur. Det är även viktigt att tänka att man inte kan vinna alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm : Random death match, man dödar någon utan anledning Vdm: Vehicle death match, använder sitt fordon som vapen Pwg: Man gör orealistiska saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rollspelat på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka