Nekad OfficalBenim | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? officalbenim

Vem var det som bannade dig? Det var bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår hur det ser ut från bubbelgums perspektiv att det ser ut som en c-logg men jag har en polare som blev bannad vid samma tillfälle och vi båda kraschade då vi har samma grafik pack och reshade och vi båda krashade vet inte varför det blev så men det blev black screen så jag hörde inget och såg inget så jag reloggade var påväg in för att ta senaste men var bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle köra race mot en random bil sen krockade vår bil och då fuckade mina reshades och jag fick blackscreen och sen reloggade och sen fick jag reda på att bilen vi hade raceat mot rikatde mot vår bil samtidigt som jag reloggade förstår bubbelgum helt från hans perspektiv men det är felaktig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då det var mina reshades som fuckades och jag hade inte ens en anledning till varför jag skulle c-logga jag var liksom icke medlem hade inget att förlorat jag hade nog till och med tyckt det var ett lite roligt kidnappnings scenario då jag inte hade vart i ett scenario på hela dagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite små saker innan som jag har tagit lärdom av jag har dock aldrig vart bannad för c-logg då jag inte ser varför man ska c-logga. Jag tycker själv att det är dumt att c-logga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt om jag hade vetat att det var problem med reshade så hade jag väl kunnat stänga av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man kanske inte bör köra med reshade annars inget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka