Accepterad OEX | Medlem ansökning [Ol1ver]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OEX

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? OEX#1697

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2004

Berätta om din karaktär. Cruze föddes i en by utanför Stockholm. Han växte upp tillsammans med sin familj, sin mamma, pappa och sin enda bror. Det var en helt vanlig familj som bodde i en villa. Cruze skaffade snabbt ett gäng med vänner som hängde nästan varje dag, dom hade jätteroligt i ung ålder men eftersom det inte fanns så mycket att göra i den lilla byn så blev gänget tillslut väldigt uttråkade. Dom bestämde sig en dag för att gå och sno en choklad på ica och när dom kom ut ur affären kände dom sig väldigt coola. Cruze fick en kick som han aldrig kommer att glömma. Han blev så pass beroende att just den kicken att han var tvungen att göra det igen, men denna gången snodde han mer saker. Cruze fortsatte åldras och när han kom upp till tonåren hade hans snatteri gått över styr. Han hade börjat göra större rån och hade helt tappat sig själv och sina gamla vänner. Han hade hamnat i helt fel vänkrets som bara sysslade med kriminalitet. En dag när Cruze hade fyllt 21 år så skulle han råna en smyckesaffär, rånet gick inte alls som planerat och Cruze blev tagen av Polisen. Efter 3 år i fängelse så var Cruze trött på situationen i Sverige, han sa hejdå till sin familj och bestämde sig för att flytta till Unive för att börja ett nytt liv och vill uppleva nya roliga händelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sprida positivitet och glädje till alla och hålla min egna RP nivå så bra som möjligt och rätta folk i local ooc om dom råkar komma på fel spår när dom RPar. Jag kan bidra med extremt roliga och långa scenarion men även rättvissa scenraion. Det jag känner är att jag har goda erfarenhet inom rollspel och har varit med i Engelska servrar och några Svenska servrar. Jag vet hur det går till och jag inkluderar nya personer in i scenariet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte ska RPa för att bara få makt och pengar. Man måste även inte vinna varenda scenario som man gör. Det kan vara roligt att förlora också så länge du har haft roligt under ditt scenario. jag kommer också göra mitt bästa genom att hjälpa folk med deras RPande. Kommer också vara så bra lagspelare som möjligt!

Hur hittade du Unive? Det är den största servern i Sverige och har hört goda saker om den så jag själv vill se hur den är!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka