Inaktuell OEX | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OEX

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? o.e.x

Ange ditt födelsedatum 6 December 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till MA var ju att en av mina kompisar IRL som e MA sa att det var skit roligt att träffa nya människor genom att snacka med de o interacta med de så att säga, det lät intressant så just nu så söker jag till MA delvis för min kompis rekommendera det till mig och att det verkar interessant, att vara öppen o social med människor är något jag bara naturligen och öppenbarligen gör hela tiden, (på ett bra sätt) Irl så säger mina vänner till mig att jag pratar jätte mycket vilket jag kan delvis hålla med om, jag gillar hålla komversationer med nya personer som jag kanske inte pratar med varje dag då jag hittar nya personer o prata med och som sagt så tycker jag att prata är roligt, lära är också roligt, så jag tycker att jag passar perfekt till jobbet!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag har en stark passion för att prata, lyssna och upprätthålla samtal med människor är jag engagerad och passionerad i att få det här "jobbet". För att bli en MA är det avgörande. Som MA ska man inte skämmas för att prata med någon eftersom personen som tar intervjun kan vara nervös, så det kanske inte blir det bästa om man är nervös. Just nu är jag SV och vet hur jag ska agera professionellt och vara fullt fokuserad samtidigt som jag har roligt. Jag tycker om att få nya vänner och att konversera med dem. Jag är också bra på att lugna ner människor som kan vara oroliga. Genom att be dem slappna av, ta ett stort andetag och prata kan jag hjälpa deras intervju att gå mycket smidigare och effektivare. Jag kommer att göra allt i min makt för att behandla alla som jag intervjuar snällt och lugna ner dem eftersom jag själv vet hur svårt det kan vara att sitta med i en medlemsintervju eftersom jag själv har gjort det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? 1. Du bör alltid vara uppåt och undvika att säga "Hej, hur mår du" med en sömnig röst som låter helt ointresserad av intervjun. Istället bör du ha en glad röst som gör att din klient eller det du kan referera till som den blir lite gladare och eventuellt mindre nervös. Om du är arg och ledsen påverkar personen du ska ta intervjun med dig mycket negativt eftersom han kanske blir påverkad av din röst och personen kanske tror att du är elak.

2. Om de är oroliga bör du artigt råda dem att slappna av och inte oroa sig eftersom du på så sätt förhindrar att de förstör sitt tal. Om du inte informerar dem kan de faktiskt säga något helt annat som är mycket mer korrekt än vad de sade.

3. Var artig även om hans svar är fruktansvärda. Du ska aldrig göra dig lustig över ett barn bara för att han inte kan svara på din fråga. Om han inte kan det ska du alltid neka personen och sedan säga till honom att han är nekad men kan försöka igen inom 24 timmar. Om personen är otrevlig bör du ignorera den eller svara på det snällaste sätt du kan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem i Unive är enligt min åsikt en av de bästa sakerna du kan göra i ditt online- eller e-liv, eller vad du nu väljer att kalla det. Att vara medlem i Unive ger dig dock inte rätt att köpa bilar, ägna dig åt våldsamt beteende eller hålla till på piren. Medlemskapet i Unive bör vara permanent, När du ansluter dig bör du anstränga dig för att delta i konstruktivt socialt rollspel med andra spelare och utmana servern med massor av godhet och konstruktiva ändringar. MA skapar möjligheter att påverka Unives framtid genom att genomföra intervjuer med människor. Personen som du genomförde en intervju med för 10 minuter sedan kan senare bli hedersmedlem för något bra han har gjort! Jag som MA kommer att ta mitt ansvar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Känna till alla regler i detalj, även om de har hen inte har förståelse för en eller flera MAX 2-regler kan det leda till att deras ansökan avslås.
1. Kunna formulera sina motiv för att gå med i Unive.
2. Kunna beskriva hur de tänker arbeta för att förbättra RPN.
3. Kunna formulera det bästa tillvägagångssättet för hur de kommer att delta i serverns rollspel.
4. Eftersom detta är en fråga på medlemskapsansökan, fråga om det är nödvändigt att vinna varje spel för att ha roligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? 1. Jag ska kunna tala på ett djupgående och positivt sätt med den person som jag ska intervjua. Dessutom bör jag uppträda professionellt i spelet och inte bete mig dumt; folk ser upp till högt rankade spelare på servern och jag bör inte förstöra det. Jag kommer att RPA på bästa möjliga sätt och med största allvar; jag har aldrig blivit bannlyst för lall förutom när jag var icke-medlem, men det pratar vi inte om

Hur ser din aktivitetet ut? Efter 16 på vardagar fram tills 23. Såklart inte varje dag, detta kan variera dag till dag. Man har såklart även mat och gym där emellan men några tider på det har jag inte. Sedan på lov/helger kan det bli ganska mycket timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan ta mera saker om mig själv i en intervju som hade varit intresant för er!

+rep, väldigt kompetent och aktiv. Tycker personligen att du borde bli MA pga att du är mogen i det du gör. Tror nog att du kommer passa bra som MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka