Nekad Odysseus | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odysseus

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? bulktron

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abrah Kadabrah och har afrikanskt släkte, han är född 2002 och uppvuxen i Malmö där han levde med sin farsa som heter Keith Farrelle Cozart som först bode i chicago där han gjorde musik och var gängkriminell.
Abrah Kadabrahs morsa har aldrig varit närvarande i Abrahs liv då hon dog vid när Abrah föddes och delvist för att hon drog ner crack i lungorna som om det var luft.
Abrahs farsa har dock aldrig heller riktigt tagit hand om Abrah vilket lett till att han till mestadels utav sin uppväxt varit tvungen att ta hand om sig själv, dock så tog Abrah väldigt mycket inspiration från sin farsa, som t. ex musik, det kriminella livet, basket osv vilket kanske var mer negativt än positivt.
Väldigt tidigt i Abrahs liv blev han gängkriminell och var det resten utav tiden han bodde i Malmö och gjorde och såg en hel del skit vilket gjorde honom till en ganska känslokall och aggressiv person.
Men när abrah blev 22 år gammal förstod han att han var tvungen att göra en förnedring i hans liv så han valde att flytta till Unive City för att starta om och försöka skaffa ett riktigt liv med ett vanligt jobb osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med välutvecklad roleplay eftersom jag har en hel del erfarenheter från roleplay då jag varit med i ungefär 5 stycken olika servrar där jag varit aktiv och sjunkit ner ungefär 300 timmar på FiveM.
I alla olika servrar med alla olika karaktärer har jag nästan alltid varit olika saker, t. ex advokat, polis, kriminell, sjukvårdare och i vissa fall chef och vice-president för ett gäng, vilket innebär att oavsett vad vet jag hur jag ska spela och agera i olika scenarion.
Jag gillar även att snacka med personer så att bidra med en positiv ton till alla andra medlemmar är också garanterat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i scenarion där något som är bäst och enklast spel vist väljer att göra något som bidrar med mer till scenriot för att se till att det är kul och utvecklat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dem. Powergaming - spela för makt och pengar. RDM/Random deathmatch - döda någon utan anledning. VDM/Vehicle deathmatch - döda någon med fordon. Sunt förnuft - att agera och bete sig i spelet som det är verkligheten. Meta - ta information utanför spelet in i sepelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ungefär 300 timmar på FiveM och har spelat på Unive, ortenwave, Bryggeriet, Swedish Knight och några fler som jag glömt namnet på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Abrah Kadabrah simsalabim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka