Accepterad odjuret5 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

odjuret5

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? Odjuret5

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Franklin Soldat 22år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool, rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Franklin Soldat har haft en bra bakgrund då han har blivit väl uppfostrad, tagit hand om sig själv och tänkt på framtiden. Franklin har dock haft det tufft i skolan men det stoppade inte honom. När han började 2an i gymnasiet så hoppade han av och startade något eget, något eget som han aldrig skulle ångra och var det bästa han gjort i hela sitt liv. Han startade ett eget företag med sin blivande kompis som tog fart direkt. Nu jobbar han fortfarande som egen företagare och kommer antagligen fortsätta med det. Franklin har inte några framtidsplaner men han satsar på att komma vidare och låta hans företag utvecklas mer och mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till unives rp då jag kört det innan men nu börjat igen och vill testa på denna server. Jag kommer bidra med mycket socialt rp till denna server och samt försöka göra så att fler kan utveckla sin rp. Samt så kommer jag skapa roliga scenarios hoppas jag om jag få chansen till att bli whitelisted.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt och bidra till rp till båda motparterna. Såklart kan inte båda två motparter vinna hela tiden men om man gör det roligt för båda två så kommer en underbar rp spelas på servern. Man ska alltså inte alltid vinna bara ensam, man ska också gör det roligt för båda två parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte på denna server men körde rp för något år sedan men nu ska jag börja igen och testa på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp, rdm, vdm metagaming, suntförnuft(enligt mig viktigast).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var bra så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka