Nekad Odeling | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odeling

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: Odeling

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Erik Odeling

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? ca 200timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo, eftersom jag har jobbat mycket där och har bra erfarenhet från andra städer. Jag tycker jag är en bra ledare och kan organisera företaget så att alla håller en bra laganda, så att företaget blir så bra som möjligt. Jag har ett intresse för bilar irl och tycker det är kul att hålla på med det. Så det är något jag brinner för! Sedan vill jag bidra till något positivt på denna staden och göra den så rolig och verklighetsbaserad som möjligt. Jag tycker personligen att det blir roligast när servern inte är så korrupt, är inget fan av att folk ska betala svart osv. Jag har jobbat på autoexperten tidigare och jag tyckte det var ett roligt jobb att ha. Jag tycker att hårt arbete borde löna sig och därför kommer troligtvis bonusar och andra fördelar förekomma hos arbetarna inom företaget om hårt arbete förekommer!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit autoexperten i många andra städer och har tyckt att det har varit ett intressant jobb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär kallas för abdull majid karlsson. Han är en väldigt glad person som vill hjälpa till hos kunderna efter bästa förmåga. Min karaktär är relativt igenkänd igenom staden och folk har troligtvis hört om mig genom ett eller annat tidigare jobb då min karaktär har jobbat ganska hårt inom mekonom tex. Min gubbe har en bra ledarskaps förmåga som kommer att hjälpa i svåra situationer inom företaget ifall jag får jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt aktiv ca 8+ timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det har inte så stor betydelse men att få prova på att vara chef skulle göra rp mycket roligare (:

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Yes!

Nekad eftersom vi redan har en Autoexperten Chef.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka