Nekad oddieffs | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401871518

Ditt Hex-ID: steam:11000011a525e9e

Vad är din discord tagg? Oddieffs

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-22 200223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror spartan36 valde att banna mig tillsammans med Ludde eftersom att jag åkte runt med 2 kollegor i min bil och jag körde. Vi åkte sedan runt och sedan kom vi till en skottlossning utanför Gambino där två olika gäng sköt mot varandra. Jag valde då att hoppa ut och avlossa varningskott mot deras däck för att försöka punktera det. De åker sedan ifrån platsen och jag väljer att skämta lite och säga "Nu kommer de skjuta mot oss" och jag hade lite glad ton. De uppfattar det att jag är skottglad och söker konflikt med andra gäng som absolut inte är sant. Då jag bara patrullerade med mina kollegor och det bara blev en skottlossning när vi väl var där. Saknar kreativitet kan jag väl hålla lite med om då att jag valde att uttrycka mig som jag gjorde, då det var väldigt oproffsionellt och dumt av mig då jag är en polis och inte kriminell. Jag gav fel uppfattning till er som speccade och jag gav er fel sikt av min rp. Jag är egentligen är väldigt bra rpare med rätt så fel fri historia inom mina bann logs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kollegor följde efter en bil som vart suspekt jagad. Vi följde efter dem med ett bra avstånd fram till Gambino tegelhuset där dem började skjuta vi avvaktade och tillkallade fler kollegor men fick inte svar. Vi väntade tills det började skjutas igen då jag sköt varningsskott mot en bil. Sen kom det även ut dumma saker ur min mun. Som jag verkligen ångrar och det var inte meningen att det skulle låta på det sättet. Utan att det var väldigt dåligt av mig Hade du kunnat göra något annorlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mycket angående min röst men det är löst med en voicechanger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat bete mig och sköta scenariot proffesionelt och inte lalligt och dåligt som jag gjorde där. Det var inte meningen att det skulle låta som att jag var skottglad utan jag sa det mer med ironi. Det är trots allt rp och ibland säger man saker som kanske inte låter så bra just i det tillfället. Det var exakt det som hände denna gången. Jag är väldigt besviken på mig själv att jag valde att uttrycka mig så här och det kommer inte upprepas. Detta kan visas på mina tidigare banns då jag ej har varit bannad så ofta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart! Jag kommer börja tänka igenom saker en extra gång innan jag utför dem. Samt att jag också tänker hur jag talar och uttrycker mig själv. Det kan gå väldigt fel så snabbt och enkelt genom bara några ord. Det var väldigt fel ordval av mig och att jag uttalade mig sådär konstigt och dåligt i det tillfället. Jag kommer tänka på nästa gång hur jag talar och uttrycker mig innan jag håller in push to talk. Att jag faktiskt tänker efter så att det inte blir så skevt som det blev i detta fall. Det var väldigt dumt av mig och kommer inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka