Accepterad oddie | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401871518

Ditt Hex-ID: steam:11000011a525e9e

Vad är din discord tagg? oddieffs#0115

Vem var det som bannade dig? Adam

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lallade enligt staffs. Tycker själv att jag gjorde lite fel att det kanske blev lite för lalligt. Och det kan jag hålla med om att det blev osv! Jag antar att jag hade lite för tråkigt och gick in och gjorde som jag gjorde.. Och jag tycker själv att jag gjorde fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en kompis på stationen. Och då hade vi bråk, och då slogs vi. Och jag tänker att det kan man ju göra ett roligt scenario av också! 2 poliser IRL kan ju också slåss i värsta fall ifall dem är arga på varandra. För inga var där. Men det var lite dumt att vi slogs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker lite både och man kan ju utveckla det mycket mer än att bara banna där! Oavsett om en del av ett scenario ser lalligt ut så kan det ju bli bra och kanske är bra utifrån gamla händelser osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare var anti cheat. En gång bytte jag tydligen jobb inom 2 veckor men den var falsk. Sen så var jag för squeker så blev jag bannad för att rösten inte matchade kakaktären

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kanske låtit bli att slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte får bråka och slåss då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka