Nekad oddie | Ansökan till Staff [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ditt discordnamn: oddieffs#0115

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Har RP,at ett bra tag nu och skulle vela prova på något annat om fortfarande har med RP att göra. Har alltid beundrat staffs och deras arbete sedan första dagen på denna fina server och alltid velat vara med i det fina staff teamet. Kanske hitta nya vänner inom staff teamet och lära sig av folk som redan är staffs. Sedan när jag själv är erfaren ser jag framemot att hjälpa nya till till staff teamet att känna sig hemma och göra ett fint arbete! Nu på sistonde har jag även märkt att det börjar bli fler regelbrott osv jämfört med för bara 1-2 månader sedan. Dessa regelbrytarna/lallarna som vissa kallar dom vill inte jag ha kvar. Då de gör RP,n lite tråkigare så dessa vill jag helst få bort men helst lära dem vad de gör fel och försöka få dem att lära sig vad de gör fel så de kan kan utveckla det i framtiden och bli maximala RP,are. Jag kommer kunna vara ganska aktiv.

Om jag blir support så kommer jag att hjälpa alla som har frågor eller några problem dem behöver hjälp med! Tror även att det behövs mer support ansvariga då det oftast sitter ganska många och väntar där och då vill jag hjälpa dem andra support ansvariga med den kön men även dem om sitter i kön att få en kortare väntetid. Om jag blir donation så kommer jag försöka lämna ett fint bemötande åt de som kommer in och hjälpa dem med de dom vill donera för. RP vill jag jobba med för att kunna utveckla servern RP så att den blir maximal. Även försöka göra någonting med lagnings RP,n vilket jag tycker folk har alldeles för låg RP inom. Det mesta är /me felsöker /me hittar felet /me byter tändstift /me fyller på kylarvätska, sen är bilen färdig. Det är 1 problem jag ser i den RP,n som jag vill försöka lösa och det är att det alltid är samma fel på motorerna det är tändstiftet och kylarvätskan, jag vill föröka få folk att bli kreativare i den RP,n och hitta på nya fel som behövs fixas och att det varierar per bil. Jobb vill jag jobba inom för att få ta hand om alla fina jobb på servern. Och hjälpa ägarna att driva jobben framåt. Även se till så att jobben styrs rätt och att ingen till incident med korrupta poliserna ska hända igen Kriminell ansvarig vill jag jobba inom för att försöka styra upp vissa problem i krim RP,n som kommer.

Som jag nämnde ovanför att jag helst vill lära folk att ha en bra RP nivå istället för att skicka iväg dem från servern, att ge dem flesta en andra chans helt enkelt. Och förhoppnings vis kunna öka RP nivån på servern så mycket jag kan med detta knep eller vad man ska kalla det! (det ovanför betyder absolut inte att jag inte kommer ta och agera grövre mot grova regelbrott som duping, hacks och grova regelbrott osv)

Vill även påpeka att min röst kanske inte är den manligaste på jordklotet då jag e lite sen in i sånt. Men jag tror jag klarar mig ändå! Kan använda voice changer om det behövs. Bara så du vet!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar:
Detta tror jag kommer vara för alla skoldagar men jag kan inte lova för jag har inte mitt schema än. Cirka en timma på morgonen. Under skoldagen kan jag vara aktiv på mobil och göra forums och discord saker. Kvällen är lite osäkert då jag inte vet när jag slutar skoldagen för att jag inte fått mitt schema men skulle chansa på att jag kommer sluta allt ifrån klockan 15:30-16-30 och kan vara aktiv till 22:15, äter middag och kan gå och träna eller andra fridtid aktiviteter under denna tid också.

Helger:
Ibland åker jag till landställe men kan fortfarande vara aktiv på forum och discord.
Annars så är jag hemma i stan och då kan det vara en lång stund på morgonen ca 2-3 timmar sedan kanske jag är ute lite sen kommer jag hem oftast runt 16 tiden då är jag aktiv ända fram till 01-02 tiden oftast.

Lov: Ibland kan jag vara bort rest eller åker skidor osv eller är på landställe men kommer då kunna vara aktiv på mobil. Annars är det typ om helg hemma tiderna. Om jag nu blir godkänd och behöver vara aktiv mer vid datorn så kan jag prata med mamma och pappa om det och kan nog få mer tid hemma vid datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 7 månader och 500+ timmar på unive. Började den 11/24/2021. Och blev medlem 11/29/2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit servervakt ett tag nu men det är väll ungefär allt. Kan även väldigt många staff commands. Har varit inne på drobz lall där jag har lekt lite i noclip osv men inget mer än så!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, alla skulle funka för mig tror jag. Jag tror att alla är jätte roliga och den ena är lika rolig som den andra!

Senast ändrad:
Tillbaka