Nekad oddie | Ansökan till Servervakt [Adel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? oddieffs#0115

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På skoldagar så är det från kanske 07:00 till beroende på när jag börjar har it fått mitt schema än. På kvällen 16:00 till 22:00 ibland gör jag fridtids aktiviteter efter skolan. På helger så kan det variera otroligt mycket, och ibland åker jag till landställe. Och lov är lite som helgerna!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett år nu!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1059916611085144178/1059916632299937873/image.png sen lite om min röst men som är löst nu!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift/uppgifter är att hjälpa staffsen med att hålla en hög och bra rp nivår på allt rollspel. Men en servervakt letar inte efter problemen som en staff gör utan är som en liten staff men som agerar på problem som personen möter när den rp,ar. Dem har även ett /dv command för att kunna ta bort bilar som folk varigt slarviga att ställa på opassande ställen, och inte orkat rp,a på att putta in sin bil till kanten efter en krock!

Varför vill du bli servervakt på servern? Skulle vela säga att jag har bra koll på serverns regler. Och vet när det är dags att banna eller kicka en person. Och har en ganska bra rp nivå om jag får anse det själv så jag kan bidra med att visa ett gott exempel för de nya på servern! Kommer även försöka dokumentera allt jag gör som servervakt så att om jag känner att det behövs förlängas en ban för en person så kan jag göra det för jag har det denna person har gjort dokumenterat! Så med allt detta vill jag säga att jag vill försöka göra RP nivån ännu högre än vad den redan är samt underlätta för staffs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder t.ex revive för att man inte orkar göra ett sjukvårds scenario. Eller att man kickar eller bannar en person för en jätte dålig anledning för att t.ex vinna i ett scenario eller skynda på sin rp i en kö t.ex. Även folk som använder /toggleid för att kunna se folk genom väggar eller andra objekt för att få en fördel i rp,n vilket soklart inte är okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka