Accepterad Odde bynn | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Odde

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Odde

Vad är ditt discord namn? Odde Bynn#9225

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Odde Bynn. Odde växte upp i en tuff kriminell stad, allt började vid det lilla och korta tiden då han hade dåliga betyg då han själv inte orkade att plugga och dessutom det så tyckte han att skolan var tråkigt och visste att framtiden såg inte stor ut för honom bland dessa lärare i skolan. Mina föräldrar tyckte inte om lärarna så familjen valde att flytta till en stad som hette Unive. När vi väl hade flyttat dit så tyckte mina föräldrar om staden och trivdes där då. 2 veckor senare hade skolan börjat för honom då han hade träffat många vänner, det fanns då en vän som började lära känna honom och hängde med honom efter skolan. Han tog Odde till en port för att visa runt hur det är. Sedan så träffade henne många stora grabbar som såg kriminella ut. Odde blev avundsjuk på hur kläderna satt på dessa killar och hur mycket pengar de även hade, nu var det Oddes tur att planera sin framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv förväntar mig att bidra till servern och göra den större samt roligare och bättre. Jag ska även rpa på en bra nivå så att andra även lockas och fortsätter spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario., man ska även inte spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? För att mina vänner spelar de och de många som har tipsat om den.

Senast ändrad:
Tillbaka