Nekad Odde | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odde

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381188266/

Ditt Hex-ID: 110000154b18eaa

Vad är din discord tagg? Oddebynn

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 90202-8e7174ca6b2e1ddec963a16c16dab9c9.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att ansluta sig till Discord-servern Wombat var ett beslut jag ångrar djupt. Jag trodde att jag skulle hitta något nytt och bättre, men istället har jag känt mig ensam och avskild. Unive var mer än bara en server för mig, det var en plats där jag kände mig hemma, där vi delade fantastiska stunder tillsammans, djupa samtal och ett stöd som betydde mycket. När jag ser tillbaka, önskar jag att jag hade hanterat saker på ett annat sätt. Jag borde ha pratat med er, försökt lösa problemen istället för att bara gå vidare. Nu förstår jag hur mycket jag faktiskt värdesatte vår gemenskap och allt vi byggde tillsammans. Om ni är villiga att ge mig en ny chans, lovar jag att göra mitt bästa för att bidra positivt och vara en del av denna gemenskap igen. Jag hoppas att vi kan återupprätta den fina relation vi en gång hade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Unive har alltid varit en betydelsefull plats för mig, och jag saknar verkligen allt vi delade gemenskapen, stämningen och alla de roliga ögonblicken. Jag ångrar verkligen att mina handlingar lett till detta, och jag ber er att överväga att ge mig en ny chans. Jag lovar att vara mer eftertänksam i mina val framöver och alltid sätta gemenskapen främst. Jag hoppas att ni kan förstå att jag inte hade någon intention att svika någon, och att jag får möjlighet att återvända. Jag vill inget hellre än att vara en del av Unive igen och bidra positivt till vår gemenskap. Tack för att ni tagit er tid att läsa detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har sett andra göra liknande saker utan att möta samma konsekvenser, men nu förstår jag att jag borde ha varit mer försiktig. Jag vill vara tydlig med att jag aldrig använt fusk eller medvetet skadat spelet eller gemenskapen. Det enda jag önskar är en ny chans att spela och ha kul, precis som alla andra. Detta är första gången något liknande händer mig, och jag lovar att det aldrig kommer att upprepas. Jag har alltid uppskattat Unive och lagt ner mycket tid på att vara aktiv där. Jag var engagerad både på vardagar och helger och deltog flitigt i RP. Jag hoppas att ni kan ge mig samma möjlighet som andra har fått och ge mig chansen att visa att jag kan vara en värdefull medlem i gemenskapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag vid några tillfällen blivit avstängd, särskilt under min första tid i Unive, när jag fortfarande lärde mig reglerna och vad som förväntades av mig. Det var en period av anpassning där jag ibland gjorde val utan att fullt förstå vilka konsekvenser de kunde medföra. Efter varje händelse har jag tagit mig tid att reflektera över situationen och funderat på vad jag kunde ha gjort annorlunda, exempelvis när det gäller OOC-samtal och failRP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag ser tillbaka på tiden innan jag anslöt mig till Wombat Discord, inser jag att det finns många saker jag kunde ha hanterat annorlunda. Jag borde ha varit mer medveten om mina val och deras möjliga konsekvenser. Istället för att låta nyfikenheten ta över, borde jag ha tagit ett steg tillbaka och noggrant reflekterat över vad som faktiskt var bäst för mig. Jag lät mig påverkas av grupptryck och kände mig pressad att följa med, även om det egentligen inte var något jag ville.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan inte riktigt förklara varför jag valde att gå med i en annan Discord, och i efterhand inser jag hur fel beslutet var. Jag ångrar det verkligen och har tänkt mycket på det sedan dess. Jag saknar Unive oerhört mycket, och om jag får en ny chans lovar jag att stanna och vara en aktiv del av gemenskapen igen. Detta är första gången något liknande händer mig, och under de två åren jag har varit en del av Unive har jag alltid sett det som min plats. Jag hoppas att jag kan få samma möjlighet som andra har fått och verkligen få chansen att återvända. Snälla!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill verkligen ha samma möjlighet som de andra fått, eftersom de har haft samma konsekvenser för sina handlingar. Jag ber verkligen om ursäkt för allt och vill spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka