Nekad ocskate123 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ocskate123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? anonym1269

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mattias larsson och han har stort intresse i bilar och motor delar men även andra grejer som 16 åring började kriminaliteten för honom då han gick med i ett gäng som hette Backas äldre där han fick sälja droger och han hamnade i sin första skott lossning redan som 18 där han åkte in för vapenbrott och dråp. detta gjorde honom arg och sedan dess har han varit kriminell. men nu har min gubbe flyttat stad och ska se vad som händer! . Mattias Larsson har många tatueringar där det stå backa eller BDE som står för backas äldre . detta gör honom ganska irriterad då han vill få bort dessa tatueringar men det kostar för mycket för honom men han vet ej om han ska gå den kriminella vägen eller den hårda och jobbiga vägen genom att arbeta som någon slags mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? min karaktär heter mattias larsson och han har stort intresse i bilar och motor delar men även andra grejer som 16 åring började kriminaliteten för honom då han gick med i ett gäng som hette Backas äldre där han fick sälja droger och han hamnade i sin första skott lossning redan som 18 där han åkte in för vapenbrott och dråp. detta gjorde honom arg och sedan dess har han varit kriminell. men nu har min gubbe flyttat stad och ska se vad som händer! . Mattias Larsson har många tatueringar där det stå backa eller BDE som står för backas äldre . detta gör honom ganska irriterad då han vill få bort dessa tatueringar men det kostar för mycket för honom men han vet ej om han ska gå den kriminella vägen eller den hårda och jobbiga vägen genom att arbeta som någon slags mekaniker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Utifrån regeln innebär det kortfattat att båda parter ska kunna ha en del i ett scenario. T.ex att jag utför ett bankrån och använder mig utav en bil som går i 900kmh. Liksom polisen får knappast en part i scenariot och det blir tråkigt.

Hur hittade du Unive? youtube och några kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka