Nekad ocskate123 | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ocskate123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? $ Anonym $#1269

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nilss oc han e 18 år gammal han e föd i Ecuador när han var liten så hade han inte så bra hemma hans pappa var alkoholist och tog mycket med droger samt så slog han nills mamma och var nästan alltid otrogen mot henne och sen gick det inte någon vidare med nills kariär han börja dras och hänga med fel perssoner han började ta knark canabis och grejer sen så fick han sitt första vapen när han var 13 då var han en enkel spring pojke åt dom äldre och sålde droger och gömde vapen i hans pojk rum sen blev det ingen annan väg ut men nu så vill han få medborgar skap och bli en medlem av unive city

Vad kan du bidra med till serverns RP? Se till att scenarion kan bli kul samt att kunna göra som rp skills även kunna även kunna bli en till person som kan bidra mycket till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att Det är så att servern blir njutnigsbar för båda parterna för mig och andra och att alla ska ha roligt även om jag eller motparten vinner så spela man för att det ska bli kul och realistiskt.

Hur hittade du Unive? youtube och några kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka