Ocsar | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Högberg

Vad heter du på discord? Ocsar#3612

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 17-23
Helger 13-04

Berätta om dig själv En grabb på 17 år som gillar att hjälpa människor. Går en gymnasie-linje som heter Jakt Och Viltvård, det handlar som det låter om jakt. Är sjukt bil intresserad och har varit hela mitt liv. Är väldigt snäll av mig om man har samma attityd mot mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill utveckla servern till att det blir en bra RP miljö för alla spelare på servern. Jag kommer att ta många ärenden där det behövs staffs såsom support/reports ingame/OOC på både discord och servern ingame. När jag själv inte har annat för mig kommer jag åka runt i "noclip" och specca folk som inte vill ha något med RP att göra som man då får banna/kicka beroende på vad hen gjort. Vill att servern ska bli fri från folk som inte vill göra bra RP eller vill ha något med det att göra förutom att trolla och förstöra för andra spelare på servern. Har märkt att det behövs staffs på servern och jag har länge funderat på nästa steg som att bli staff och förbättra RPn.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i ungefär 2 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support på just multistaden då jag verkligen gillar att både spela och hjälpa folk på just denna server. Staffsen är otroligt trevliga och det kommer jag som staff också vara. Har hittat nya kompisar på redan en månad som jag litar på till 100% och känner exakt samma sak om alla staffs. Jag känner att jag vill ge tillbaka så mycket jag kan på denna server så som den gett mig lika mycket.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vill bidra med att ta många ärenden både ingame och OOC som i support och reports så att man kan få bort dom spelare som inte kan eller vill RPa. Har funnit denna servern intressant och diggar verkligen denna server. Tycker att det är väldigt trevliga och duktiga staffs med så jag vill gärna vara med och utveckla servern med!. Känner då också det flesta så har koll på hur servern ligger till. Vill bidra till att servern ska bli fri från spelarna som bara vill trolla så då vill jag också få bort dem härifrån och det är inte alltid man kan få den hjälpen eftersom staffs har mycket att göra. Vill sprida posivitet och alltid se framåt och hjälpa dem som vill få hjälp av olika anledningar.

Har du några tidigare erfarenheter? Detta är första fivem servern jag spelat på så har inte så mycket erfarenhet, men är väldigt lättlärd av mig och lyssnar väldigt noga på vad folk säger.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har en roll in-game som heter servervakt och även whitelist-ansvarig, så jag kan hyfsat mycket in-game som t.ex /dv, /svban /svkick /revive /m (id), och hjälper väldigt gärna folk i forumet och i discorden.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är en väldigt lättlärd person, är även väldigt duktig på att lyssna på vad folk tycker och tänker, med andra ord kan jag ta kritik samt ge kritik om det behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på multistaden och kommer endast spela på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt mer än att jag är redo för allt!

Vidare till muntlig intervju

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka