Accepterad Ocke99 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ocke99

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 6 April 1999

Vad heter du på discord? oscar j#8580 Smeknamn Lasse

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-00 på vardagarna och helger närsomhelst

Hur länge har du spelat på Multistaden? typ 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till med att få servern till en bättre rp nivå genom att agera ifall jag ser att någon lallar eller bryter mot reglerna som Multistaden har.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på multistaden för att det är den enda server jag spelat och spelar på. Tycker det är kul att spela på servern och är inne varje dag. Tycker även att det kan behövas så många seriösa servervakter som möjligt nu när spelarantalet har skjutit i höjden. Och med det så blir det mer lallare och folk som bryter mot regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Eftersom jag är inne på morgon på helgerna så är det inte jättemånga staffs som är inne och då vill jag kunna dra mitt strå i stacken och kunna hjälpa till att göra rp nivån bättre så mycket jag kan medans alla staffs är offline.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en seriös och mogen person som tycker om att hjälpa folk inte bara på servern men även IRL också. Har spelat på servern och vet alla regler vad man får göra och vad man inte får göra. Brukar ofta se mycket lallare och rdmare som jag inte kan göra någonting åt för att jag bara är whitelistad för tillfället.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag hade tyckt att det hade varit kul med att hjälpa folk och kunna agera när jag ser folk göra fel och bryta mot servens regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har kunskaper om basic kommandon så som /noclip /revive /kick /svban /tp

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för ooc i twitter och Cop Bait för att jag burnade framför en polis på en bilträff.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka