Nekad Ocke99 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ocke99

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 6 April 1999

Vad heter du på discord? Oscar j #8580 smeknamn LASSE

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15.00-00.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? I ca 1,5månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att avlasta staff och agera ifall jag ser nån som bryter mot serverns regler

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att det är den servern jag gillar att spela på och den enda som jag spelat på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att kicka dom som bryter mot regler och trolls som bara rdmar. Jag har ett antal gånger blivit utsatt för folk som bryter mot regler och känner att jag inte vill lägga all vikt mot staff och kunna göra någonting själv

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kan reglerna som gäller på servern och är inne ganska ofta och ser ganska ofta folk som bryter mot reglerna

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det skulle vart kul att bidra på nått sätt till servern genom att kunna hjälpa staffs med trolls m.m nu när servern har ökat slots till 256 spelare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inga alls

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 2 gånger. Ena gången var för att jag skrev ooc i /twt och andra gången för cop bait.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka