OB_SWE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cqhf-hqgj/mtwtbvrc
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? OB3077
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008
Berätta om din karaktär. han heter Oliver Brorsson han är född 1998 och han har dyslexi och ADHD. han va mobbad när han va liten för hans drömmar.
han blir lett beundrad av såna som hjälper folk. Oliver har alltid villa bli sjukvårdare. Oliver han försöker va trevlig och bli vänner med nästan alla som han ser
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hade tänkt att streama på unive om jag får modet till det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en stor server som har en göte stor Community och det är därför jag brinner för denna denna server
Hur hittade du Unive? via kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få respekt från andra karaktärer och jag vill att alla ska veta vem jag är och kunna vetta att jag är pålitlig
Vad har du som mål att uppnå på Unive? va mer en spelare på servern man ska kunna skratta och ha roligt med mig
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har varit men tycker att det va för dåligt RP
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? OB3077
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008
Berätta om din karaktär. han heter Oliver Brorsson han är född 1998 och han har dyslexi och ADHD. han va mobbad när han va liten för hans drömmar.
han blir lett beundrad av såna som hjälper folk. Oliver har alltid villa bli sjukvårdare. Oliver han försöker va trevlig och bli vänner med nästan alla som han ser
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hade tänkt att streama på unive om jag får modet till det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en stor server som har en göte stor Community och det är därför jag brinner för denna denna server
Hur hittade du Unive? via kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få respekt från andra karaktärer och jag vill att alla ska veta vem jag är och kunna vetta att jag är pålitlig
Vad har du som mål att uppnå på Unive? va mer en spelare på servern man ska kunna skratta och ha roligt med mig
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har varit men tycker att det va för dåligt RP