Accepterad oblock | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oblock

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436340720/

Ditt Hex-ID: 110000157fb1df0

Vad är din discord tagg? tokarev00

Vem var det som bannade dig? Exritez fast han kan inte läsa den säger dom tillmig när jag hoppade support

Bild på banmeddelande: 20231015210445_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade slå någo som när jag va omringad av personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade åkt helikopter till ett ställa man tar över där efter så kommer det 3 billar och tar över området så jag diskuterar med dom sen så pratar vi och sen så boxar en av killarna mig är jag är omringade dom ber mig gå därfifrån när jaag ska ställa mig upp för att dra där i från så råkade jag asåå på rikgtigt råkade boxa han sen dom dödade mig och en av dessa tycker att jag fearrpade vilket stämmer med det va inte meningne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej han gjorde rätt men det va inte med meningen att jag skulle boxa han när jag kom upp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes 7 gånger 3 är felakliga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yaaa asåå bara gåt därifrpn direkt när dom bad mig för vi stog är ganska länge och pratade

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes och tack för att ni tar er tid och läser uppskatas

Se till att det inte händer igen, sker det igen så blir det indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka