Inaktuell oblock | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oblock

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? tyson tokarev

Ditt discordnamn: tokarev00

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 1992

Varför ska just du bli staff? för broshan folk lyssnar på mig jag är den som tar folk runt nacken även om dom har rätt och få dom att fatta att dom har fel

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allting ååååå allting folk mår inte bra folk röker hakki hakkitoto sen går in dom tror dom är gata i spelet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? dom ska lyssna på mig punkt slut inann det blir spräng deg i folks portar

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man visar folket vad skoppet sak stå

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska lägga upp den fett ska få folk att fatta att det är tokarev som gäller här

Hur länge har du spelat på Unive? 6 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes de jag som tar helper ärande inte vanliga folk som hoppar support

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej allt jag ska ta om gud vill yalla hejjj

+Rep Tror att han kommer göra ett fantastiskt jobb o hjälpa till o utveckla rpet på servern och göra så att spelarna på servern kommer våga ta en chans och vara kreativa.

+rep helt sjuk farsan baloo amk 6 år habibi du är staff i mina ögon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka